neděle 24. února 2013

Koule z odličovacích polštářků

Jak jsem slíbila, zkusila jsem napíchat odličovací polštářky do polystyrenové koule. S výsledkem jsem spokojena, koule půjde pomocí stužky pověsit nebo uvažuji, že bych ji položila na hrdlo úzké vázičky.
 
Asi si nechám jednu variantu čistě bílou a dozdobím oba kusy stuhou podle příležitosti.
 
 

Také jsem zkusila obarvit polštářky barvou na velikonoční vajíčka, jak mi poradila Věrka ve svém komentáři.
 
 
Barva nevsákla do vaty rovnoměrně, ale na to Věrka upozornila. Zkusila jsem polštářky rukou vymačkat a stejně nejsem spokojena. Zbylou barvu ještě mám a tak plánuji druhý pokus, snad budu úspěšnější. Výsledek ji vidět, až když tamponky uschnou.

7 komentářů:

  1. Nahodou aj take melirovane tamponiky su pekne, gula a vencek tiez...Nellie

    OdpovědětVymazat
  2. Ve výsledku by ten melr nemusel na věnečku vypadat až tak špatně.Dobrý nápad,tamponky mám barvu na vajíčka taky,asi budu zkoušet-zelený a nebo žlutý.na co ženské nepřijdou!Super!

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, asi by melír nemusel být špatný, ale měla jsem jinou představu a tak to zkusím znovu. Zatím jsem je nevyhodila, třeba vymyslím něco jiného. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrýýý.... a co zkusit barvu na textil?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko, díky za nápad, možná, že nějakou letitou barvu doma najdu. Barev na vajíčka mám doma dost a snažím se řídit heslem - "zpracovávám vše, co mám doma". Tak si nechám ještě jeden pokus. ahoj Z.

      Vymazat
  5. Taky mě napadla barva na textil, ale líbí se mi i ten melír, nikdo není dokonalý...Perdita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Perdito, vítej a děkuji za komentář. Já jsem z toho "melíru" docela zklamaná a tak bych to zkusila znovu a trošku jinak. Už jsem si koupila další materiál. I když ty "strakaté" jsem zatím nevyhodila.....tak jsou stále ještě ve hře. Ahoj a hezký víkend. Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana