pátek 3. května 2013

RUSSELL Craig

RUSSELL  Craig
Skotský spisovatel pracoval jako policejní úředník a ředitel kreativity v reklamě. Nyní píše detektivní příběhy, které se překládají do mnoha jazyků. Autor se zajímá o německý jazyk a kulturu, věnuje se historii poválečného Německa.

Vraždy podle Grimmů
Vrchní inspektor hamburské modrparty Fabel pátrá se svými kolegy po sériovém vrahovi, který se při výběru svých obětí a jejich "uměleckém" umístění inspiruje pohádkovými příběhy bratří Grimmů. Jednotlivé vraždy jsou navzájem propojeny a kriminalisté hledají mezi několika podezřelými. Konečné rozuzlení případu naleznete v poslední větě. Třistašedesátčtyři stránky napínavé detektivky jsem přečetla za tři večery:-)

Včera jsem si v knihovně půjčila:
Krvavý orel
Převtělený mstitel

2 komentáře:

  1. Asi do tý knihovny zajdu ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla s knížkou velmi spokojená. Také jsem si uvědomila, že máme doma knížku Pohádky bratří Grimmů a že jsem ji ještě nečetla. Jediným problém je, že den má pouze 24 hodin. ahoj a hezký víkend.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana