úterý 14. května 2013

Úterní oblačné nebe

Už to vypadalo, že bude dnes dopoledne pršet, ale nespadla nám tu zatím ani kapka. Odpoledne zasvítilo sluníčko, jenom se občas schovává za mraky.
 
Pohled k západu

 k jihu
 k severu
  k východu
 


 jihozápad
 znovu západ
 


Tohle jsou fotografie oblohy z různých směrů z naší terasy. U některých jsme změnila nastavení na fotoaparátu na panorama a pak se mi vybila baterie.
 
Sluníčko občas zasvítí, ale fouká studený vítr a je docela chladno. Některé slíbené fotografie ze včerejška.
 
 


 
Stále zkouším "makro", včera byl vítr a tak jsem si větvičky musela přidržet.
 
 
 
 


 
Na poslední fotografii ze včerejška je naše "zakleté" jezírko. Proč je zakleté? Někdy o tom napíšu samostatný článek.
 
Při fotografování jsem měla nastavení na sport a byl to dobrý nápad:-)
 
Ahoj všem a věřím, že i zítřek bude bez deště a teplejší:-) Zuzana

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ahoj Maruško, ani jsem netušila, že bych mohla zkusit fotografovat - to až díky vám a vašim blogům a když jsem si založila svůj.....aparát je syna a tak se s ním učím zacházet. Ahoj Zuzana
      Doufám, že se ti dobře daří:-))) i při té změně.

      Vymazat
  2. Nádherné fotky ,tady taky fouká a bohužel i prší!Já s fotákem zápasím,mám ho rozbitý, takže asi začnu kvůli blogu šetřit nja nový.Protože telefon mám taky asi šest let,obyčejnou sklapovačku Nokii a ta fotky neumí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko, nešel by dát opravit? Je otázka, co by to stálo. Do budoucna si buď budu muset koupit aparát svůj, nebo si nechat tento a syn by si koupil jiný....to je věc domluvy a určitě to nějak vymyslíme. Z mobilu nejsou špatné fotky, ale aparát je dělá lepší - na to už jsem přišla. Kamarád mi slíbil, že mi ukáže jak se dají fotky upravovat, zatím se snažím jako samouk. Udělala jsi mi radost - já vím, že jsi šikulka:-))) ahoj Zuzana

      Vymazat
  3. Jé, u Tebe zas předpověď počasí:-))
    Koukám i sluníčko jste měli, u nás je pořád nějak vypnuté:-)))
    No a koukám, co ty všechno nemáš.... dokonce i zakleté jezírko:-))
    Zkus si na slunci nastavit kratší čas:-)
    Ještě se blbě zeptám - proč máš při focení kytek nastavený sport?
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko, díky za upozornění na zkrácení času u sluníčka - sport jsem měla nastavený na fotografii tekoucí vody a smáčkla jsem i lekníny. Na kytky zkouším makro. Co máš prosím za program na úpravu fotografií? Něco jsem si stáhla, ale nemohu přijít jak na vodoznak, ale zase tam jsou dělat kruhové výřezy, rámečky....

      Vymazat
    2. Písla jsem Ti mejlíkem:-)
      A.

      Vymazat
  4. Moc hezké fotky, malé pohlazení po duši.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana