úterý 18. června 2013

Letní halenka pletená na kruhové jehlici

Plním svůj včerejší slib, můžete si prohlédnout další vlastnoručně vyrobený kousek mého letního šatníku. Halenku jsem pletla na kruhové jehlici z příze Poly podle návodu z nějakého časopisu. V potřebné výšce pleteniny jsem připojila rukávy a pokračovala v pletení a zároveň ujímala raglánové švy. Halenka je zakončena čtvercovým výstřihem.




A zítra opět háčkování:-)  

Hezký týden Zuzana

9 komentářů:

  1. Je moc hezká, výběr barev nádherný. Tento typ halenek se mi hodně líbí, snad něco spáchám na dovolené :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, obdivuji tvoje dirkové halenky, teď se musí sakra hodit.
    Hezký večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Je moc hezká Zuzko,takhle plést nedovedu!krásný večer přeji.M.

    OdpovědětVymazat
  4. Zase další povedený kousek. Klidný večer. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Halenka je moc krásná, je vidět precizní práce. Jsi šikula. Anna

    OdpovědětVymazat
  6. Týý jo, teda fakt zírám:-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzka tak to je krasna bluzka :) Nellie

    OdpovědětVymazat
  8. Barvičky až oči přecházejí. Skvělá volba, Zuzi :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji všem za milé komentáře a jsem moc ráda, že se vám moje práce líbí:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana