středa 3. července 2013

Je to on?

Dnes ráno mi zazpíval pro dobrou náladu jeden ptáček, většinou ho slýchám v podvečerních hodinách a jeho zpěv se mi líbí. Před nějakou dobou jsem se pokusila ho vyfotografovat, ale sedí na špičce vysokého smrku a tak to nebylo vůbec jednoduché. Později jsem se "radila" s chytrou knížkou "Ptáci v zahradě" a usoudila jsem, že by to mohl být zvonek zelený. 






Nejsem velký znalec fauny ani flóry a tak, pokud ptáčka na fotografii poznáte, budu ráda, když moji domněnku potvrdíte či vyvrátíte. 

I nyní trylkoval na svém oblíbeném smrku, ale když jsem vyšla na terasu, tak uletěl. Však se určitě vrátí:-)

Hezké letní dny. Zuzana


10 komentářů:

  1. Taky ho u nás občas vídám, ale jméno fakt nevím:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alenko, tak už, díky Jarmilce, víme, že je to on:-) Zuzana

      Vymazat
  2. Moc hezky nafocené Zuzko!Ptáček je opravdu zelený a krásný.Hezký den zítra!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko, mám dvakrát radost - koupila jsem si dobrou a užitečnou knížku a ptáčka správně určila, jak mi potvrdila Jarmilka. Zvonek zelený je největší žlutozeleně zbarvený pták z čeledi pěnkavovitých ve střední Evropě. Nedávno jsem na dvorku zahlédla ještě jednoho ptáčka, snad se mi podaří ho vyfotografovat také. ahoj Zuzana

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko - stále se učím a učím. Ptáček je docela plachý, ale když jsem se schovala a vydržela čekat, tak se mi podařilo ho zvěčnit:-)

      Vymazat
  4. Ahoj Zuzanko. Máš pravdu, je to zvonek zelený a krásně zpívá. Také mi lítají na dvoreček a je radost je pozorovat.....
    Krásné fotografie.
    Zuzanko hezký víkend. Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarmilko, jsem moc ráda, že jsi mi potvrdila jméno zpěváčka a že jsem ho podle knížky dokázala správně určit. Hezké léto a držím palce:-) a moc na Tebe myslím. Zuzana

      Vymazat
  5. Zuzanko, krásné fotografie a vůbec celý blog. Prosím nakukni ke mně na blog mám tam pro tebe cenu. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leo - moc děkuji, udělaly jste mi s Aničkou velkou radost. Poslala jsem Ti i mail:-) Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana