pátek 18. října 2013

Nezahálím...

...a stejně se mi zvyšuje sloupec knížek, které čekají na přečtení, zase jsem si přinesla další zamluvená díla (i když se snažím i něco vrátit). Ale když mi o minulém víkendu přišel mail, že si mohu vyzvednou knížku Msta písecké panny od Vlastimila Vondrušky, měla jsem velkou radost. Konečně jsem se dočkala a v množství zájemců o její zapůjčení jsem přišla na řadu. Knížku jsem během třech večerů přečetla:-), líbí se mi historické detektivky a při čtení se dobře bavím:-)

Ilustrační obrázek jsem si půjčila z internetu.

Mám připravený materiál a šablony na šití polštáře podle návrhu z blogu U Máculky. Dokonce jsem tak dlouho přemýšlela o šití přes papír, že mi to došlo a myslím si, že to zvládnu. Použiji látky již koupené a mám připraveny i dva své návrhy. Myslím si, že to bude zajímavá sada polštářků. Večer si rozpočítám potřebu jednotlivých tvarů na všechny tři polštářky a třeba ještě najdu sílu na nařezání materiálu. I když to spíš vidím tak, že půjdu brzo spát:-) A také se budu muset podívat po obyčejné žehličce, co používám tu parní, jsou ostatní uklizené v krabici. Doufám, že ji syn uložil tam, kam si myslím:-) Tak jenom vymyslet, zda si vzít napařovací nebo ne.

Včera jsem koupila a vysrážela materiál na botičky na adventní kalendář, který šijeme s Ajkou z blogu U Ajky. Nejdřív jsem si myslela, že vám látky vyfotografuji, ale nebylo by to pak překvapení, tak zveřejním až hotové "botičky" či ponožky. Nakreslila jsem si tři různé tvary a nakonec jsem si vybrala ten, který je skoro stejný jako Ajčin.

Už delší dobu mám v plánu novou rubriku, i nějaký ten příspěvek už mám napsaný, tak něco zveřejním.

Také jsem se přihlásila do Vánoční výměny organizované Ajkou:-) a teď budu přemýšlet jaký dárek vyrobím:-) - a to mě moc baví. Pak je ještě krásný pocit, držet v ruce obálku či balíček s došlým překvapením a těšit se, co obsahuje hezkého:-)

Přeji všem klidný a pohodový víkend. Zuzana

4 komentáře:

  1. Zuzko, opravdu nezahálíš. A těch přečtených krásných knížek.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty knížky jsou za delší dobu, zatím jsem si psala seznamy na papír, ale ráda bych využila svůj blog. A já čtu moc ráda:-), to si ani nemusím pustit televizi. ahoj a hezký víkend. Zuzana

      Vymazat
  2. To jsem zvědavá na ponožky:-) Moje už jsou všechny hotové a taky Andrea je má hotové, a ten její střih je moc pěkný:-)) Příští týden se pustím do dokončení, ať máme brzy hotovo:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vondruškovy detektivky jsou super, brácha je jejich fanda a není lakomec. zaujalo mě hlavě jídlo. v té době ještě neexistoval chleba ani kynuté těsto, jak ho známe dnes a tak jsem se alespoň dozvěděla, jaké přílohy naši předkové jedli, když neznali ani knedlíky, rýži, brambory...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana