středa 6. listopadu 2013

Pohlednicová giveaway

Ještě jsem se zde nezmínila o tom, že od dětství sbírám pohlednice. Mám je roztříděné tématicky a jsem ráda za jakýkoliv pohled, který dostanu. Dnes se už moc neposílají a tak mám velkou radost z každého přírůstku.

Když jsem se na jednom ze sledovaných blogů dočetla, že Sonja na http://vad-art.blogspot.cz/2013/11/giveaway.html?showComment=1383765217564#c8633028010861641597  vyhlásila giveaway o sadu pěti autorských pohlednic, hned jsem věděla, že zkusím své štěstí. Třeba se mi podaří vyhrát jednu ze čtyř nabízených sad.



Držte mi prosím palce a můžete se přidat také:-)   Zuzana

5 komentářů:

  1. Zuzko, držím palce. A v prosinci Ti něco do sbírky přidám. Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko na ten blog se chodím dívat na ty úžasný postavičky, tyhle pohlednice jsem sledovala vloni jak vznikají. Jsou krásné že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to máš náskok...já si teprve starší příspěvky musím projít

      Vymazat
  3. Zuzko, taky ti držím pěsti, ať pohlednice vyhraješ!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana