sobota 14. prosince 2013

Poděkování pro Maju

Ještě jednou bych ráda poděkovala za krásná překvapení, která jsem v minulých dnech dostala.  Čekala jsem marně na trošku sluníčka, aby byly fotografie lepší, ale nakonec jsem udělala obrázky při umělém osvětlení.
První díky patří Maje z blogu http://uzahradniku.blogspot.cz/2013/12/dve-radosti.html  Maja před časem nabídla krásné dřevěné stojánky, které měli jako součást výzdoby svojí svatební tabule. Dřevo mám ráda a líbil se mi nápad s jejich dekorací a tak jsem do komentáře napsala, že bych pro ně určitě našla nějaké využití. Maja do balíčku přidala i pohlednice a vlastnoručně vyráběné vánoční ozdoby včetně krásného přáníčka:-)


 Musím se přiznat, že takhle precizně zabalený balíček jsem ještě nedostala. A protože provázky nestříhám a snažím se je rozvazovat, měla jsem o zábavu postaráno. Dva stojánky jsem vám schválně nechala zabalené na ukázku.


Libí se mi i ručně vyráběné ozdobičky.



a krásné přáníčko s milými slovy...


a už rozbalené stojánky - Maja je vybrala moc dobře....


Milá Majo, moc děkuji za krásné dárky, které mi udělaly velkou radost. Stojánky budeme využívat, už mají své místo:-) Hezký víkend. Zuzana

4 komentáře:

  1. Nemáš za čo. Som rada, že máš radosť a že stojaniky našli ďalšie využitie.
    Aj Tebe pekný víkend prajeM.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko ty jsi samé překvapení:-))

    OdpovědětVymazat
  3. To se ti sešlo krásných dárečků :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Maja rozšířila Tvou sbírku pohlednic a ještě Tě překavpila, krásný dárek jsi dostala!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana