neděle 5. ledna 2014

Háčkovaná vínová čepice

Když jsem kupovala materiál na čepici a šálu, kterou jsem si chtěla uháčkovat podle návodu Fizule 71, koupila jsem si i klubíčko vínové Lady Luxus. Na mimibazaru se mi líbila háčkovaná čepice ze šikmých reliefních sloupků a tak jsem začala háčkovat poslední den loňského roku a hned ten první toho letošního ji dokončila.


Okraj jsem zpevnila řadami krátkých sloupků, na čepici mi stačilo jedno stogramové klubíčko, použila jsem háček č. 4.

Návod jsem si maličko upravila, princip je jednoduchý - opakují se jeden přední reliéfní sloupek a tři zadní reliéfní sloupky s tím, že se první dva překříží - tj. nejdřív se uháčkuje první reliéfní sloupek zezadu a pak se uháčkuje ten zepředu a pokračuje se zbývajícími dvěma zezadu. 
Čepice se háčkuje velmi dobře a rychle přibývá:-), moje syslírna se tedy zmenšila o jedno klubíčko. Co zpracuji příště ještě netuším.                      Zuzana

6 komentářů:

  1. Čepice je parádní a andílci taky, jsi moc šikovná Zuzanko!
    A knížku od Jitky Neradové jsem četla, o učitelské profesi něco vím, jen bych ty příhody neuměla tak vtipně popsat .o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, čepice je moc hezká. A vzor vypadá také moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká, dnes už komentář mohu vložit.Povedla se Ti .Marcela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana