středa 22. ledna 2014

Už dlouho....

... se mi nestalo, že bych jednu knížku četla s přestávkami víc jak půl roku. Mohla jsem si to dovolit, knížku mi půjčila jedna spřízněná dušička a měla pochopení pro můj nezvyklý způsob čtení. Vždycky jsem přečetla část, pak jsem nad ní nějakou dobu přemýšlela, přečetla stejný text znovu a opět přemýšlela....až jsem dočetla i poslední slova. Hodně věcí jsem si díky ní ujasnila a srovnala ve své hlavě. A která to byla knížka? Od začátku do konce naše životní rituály od Roberta Fulghuma. Hned na úvod si můžete přečíst: "Od začátku do konce nám životní rituály vytváření každou hodinu, den, rok. Podle rituálů žijeme všichni: rituály jsou obrazce smysluplných činů, které neustále opakujeme. Jestliže o svých krocích přemýšlíte, určitě si těch rituálních obrazců všimnete. Když si jich všimnete, možná je pochopíte. Když je pochopíte, snad je dokážete obohatit. Tím své životní zvyky posvětíte. Je tomu tak?"

obrázek je z netu

Až budu na internetu nakupovat knížky, přidám si ji do nákupního košíku. Je to jedna z mála, které bych chtěla mít doma:-.)

Několik dní přemýšlím o rozšíření svojí Velké čtecí výzvy 2014 o abecední seznam, snad se mi podaří pokračovat ve čtení:-)

Hezké zimní dny. Zuzana

4 komentáře:

  1. Fulghuma mám ráda. A tuhle jsem ještě nečetla. Už se těším:)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, už si ji píšu do seznamu knížek, které letos chci číst. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko, ty teda jedeš, vlastně čteš :-)) Já si radši nic nepřidám, protože se bojím, že to neseženu :-))

    OdpovědětVymazat
  4. hmmmm tak toto nepoznam pojdem zalovit na net ..dik za inspiraciu Zuzi !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana