neděle 2. února 2014

DRINKWATER Carol

herečka, autorka a filmová producentka, hrála také v první sérii televizní adaptace knih Jamese Herriota (jeho knížky mám ráda a četla jsem je několikrát), věnuje se i tvorbě pro děti. Vdala se za francouzského filmového producenta Michela Nolla.

Olivová farma
- vzpomínky na život, lásku a olivový olej na francouzském jihu.
Knížka vypráví skutečný příběh herečky Carol a jejího manžela Michela o koupi opuštěné olivové farmy v Provence. Poznáváme život, slavnosti, zvyky a místní kuchyni dané oblasti, včetně pěstování oliv a výroby olivového oleje. Před lety jsme byli na poznávacím zájezdu na jihu Francie a tak jsem některá popisovaná místa viděla a mohla jsem tak zavzpomínat na tamní pobyt.
Knížka je svěží čtení, jsou v ní moc hezké popisy krajiny a některé části jsou i napínavé. Ale jak už asi tušíte, víc neprozradím, třeba by vás už čtení knížky Olivová farma tolik nebavilo:-) Já jsem díky ní mohla na chvíli zapomenout na starosti všedního dne a přenést se do míst, kde většina z nás prožije několik dní letní dovolené. Když jsem obrátila na poslední stránku knížky, bylo mi líto, že příběh končí, klidně bych četla dál:-)

obrázek je z internetu
Přeji všem hezké únorové dny. Zuzana
.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana