pátek 21. února 2014

Hnědý nákrčník s proužky

V minulém příspěvku jsem zpracovávala materiál se syslírny, bylo ho víc, než jsem potřebovala na šálku, a tak jsem si uháčkovala ještě nákrčník. Velikost jsem zvolila podle klasické látkové šály, uháčkovala jsem si řetízková oka a spojila je do kruhu, dál jsem pokračovala v kruhových řadách jeden polosloupek a jedno řetízkové oko, v další řadě jsem polosloupek háčkovala pod řetízkové oko předchozí řady. V syslírně jsem našla i zbytek příze s vlasem a tak jsem hnědou barvu třikrát přerušila fialovou, na víc mi už materiál nevyšel. Hnědá Loreta je daná dvojitě, mohérová jednoduše, háček č. 5-5.


Obvod nákrčníku je 154 centimetry, na výšku jsem háčkovala do výšky 24 centimetrů, vždy po čtyřech řadách hnědých je jedna barevná. Poslední hnědé řady jsem maličko víc utahovala, nákrčník se mírně zužuje a lépe se tvaruje kolem krku:-)


Ještě mi malé hnědé klubíčko zbylo:-) a tak to vidím na nějakou "brož". 

Na fotografiích je vidět, že jsem nějak vyšla ze cviku s fotoaparátem, měla bych to napravit:-)
Občas už přijedu domů za denního světla, tak budu mít víc příležitostí vyjít si ven s aparátem a začít se víc "kamarádit" :-)

Ještě jsem v týdnu pletla, už mám hotovo (vybírám si totiž loňskou dovolenou), zbývá jenom hotový výrobek vyprat a vypnout - tak to je malá upoutávka na příští příspěvek:-)

Hezký víkend. Zuzana

8 komentářů:

  1. Zuzko, nákrčník se Ti moc povedl. Líbí se mi i barevná kombinace. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Hnědá s fialovou se mi také líbí. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi pilná Zuzko, tahle kombinace je také moc pěkná! Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Je pěkný Zuzi, ta fialová ho pěkně rozsvítila:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Zuzanko zdravím tě , ty tvé nákrčníčky jsou nádherné, oba, ten ze šálky je fajn nápad. Musím se také do jednoho pustit, ale myslím že na něj příjde řada až někdy začátkem podzimu, v téhle podivné zimě mám chuť spíš na jarní tvoření, ale děkuji ti za pěknou inspiraci. Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzko, naštěstí si napsala o té dovolené... Ale i tak, pracuješ jak drak - moc hezké kousky na krček!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ten se teda povedl, moc hezká barevná kombinace. Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana