neděle 30. března 2014

Tusal 2014 - stav dne 30. 3. 2014

Také vám čas letí přímo mílovými kroky? Už je tu opět nov a s ním i termín Tusalu 2014. Moje sklenička je za tři měsíce skoro plná, i když jsem třeba ze šití přidala jenom maličkou část odstříhaných nití. 



V březnu jsem dokončila háčkovaný kabátek, ale zbytků z něho bylo minimálně. Z růžové přize jsem uháčkovala dárek  - maličkou chobotničku, ze zbylého oranžového klubíčka jsou tři pouzdra.


Dnes obsah vysypu a do dalšího čtvrtletí vstupuji s prázdnou sklenkou. Jdu nakouknout na další blogy, jak na tom jsou ostatní účastnice Tusalu 2014.

Hezký zbytek března a těším se na další nov:-).   Zuzana

4 komentáře:

  1. Zuzi, sklenička je krásně barevná ... to se mi na tom líbí, je to barevná směs zbytků a připomínka toho, na čem se zrovna pracovalo :)
    Díky za připojení!

    OdpovědětVymazat
  2. To je vidět jaká jsi pilná :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi pilňuška Zuzko:-) Nám teď na pár dní zkolaboval internet, tak doháním:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, a vážně jsou to kousky, které už nejdou jinak zužitkovat. To se mi líbí. No, takhle přesně vypadá můj koš.).
    Tak jen tak dál!
    Kája

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana