pondělí 28. dubna 2014

Háčkovaný šátek

je z dalšího zbylého materiálu (možná to byla příze Mimina?).


Někde na netu (možná Ravelry) jsem viděla "Harmony shawl" a líbilo se mi, že se šátek rychle rozšiřuje:-)


Háčkuje se od středu nejdelší strany, na krajích jsem přidala řetízkové oko a místo dlouhého háčkovala dvakrát nahazovaný sloupek. Opakují se dvě jednoduché řady:-)


Původně jsem měla vymyšlený jiný lem, ale nevydal by mi materiál a tak jsem udělala jednoduchý volánek z dlouhých sloupků a řetízkových ok.

Zbylo mi maličké klubíčko zrovna na malou růžičku:-)


Rozměry šátku 176 x 54 centimetry (víc materiálu nebylo).

Hezké dny. Zuzana

6 komentářů:

  1. Zuzko,
    šálek je nádherný, moc hezká práce!!!
    A beruška je roztomilá.
    krásně tvoříš!!
    měj se hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi ty ses dnes rozjela:-)))
    Ta barva se mi líbí a ten vlnitý okraj je supr!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko ten je krásný, moc se Ti povedl. Mám půjčený internet, než mi zapojí ten můj, ale musím dobíjet kredit za každé 2 GB. Takže šetřím...Mávám a moc Tě zdravím. Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzko, teda musím ti vyseknout poklonu. Ten šátek je nádherný, moc se ti povedl! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty si se činila :-)) Šátek je taky kouzelný :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana