úterý 27. května 2014

ENGER Thomas

je norský autor, který pracoval v minulosti jako novinář. Zatím u nás vyšly tři knížky z plánované šestidílné série o novináři Henningu Juulovi.

Kamenný déšť
Novinář Henning Juul se zabývá případem zavražděné dívky, která byla ukamenována a nesla stopy po bičování. Jak to všechno bylo? Kde je vrahem?


Fantomová bolest
Detektivnímu reportérovi Henningu Juulovi zahyne při požáru bytu jeho jediný syn. Později se sním spojí vězeň Tore Pulli s lákavou nabídkou. Tvrdí, že je nevinen a pokud Juul najde skutečného vraha, poskytnu mu informace ze dne, kdy došlo k požáru. Co všechno Henning odhalí?
 
Instinkt dravce
Kdo zavraždil stařenku, bývalou učitelku? Sestra Henninga Trine je ministryní spravedlnosti a tisk je obviní ze sexuálního obtěžování mladšího kolegy. Henning má zjistit informace o vraždě a zároveň se snaží pomoci své sestře. Podaří se mu to? Pokročí i v pátrání ohledně požáru bytu při kterém zahynul jeho syn?

2 komentáře:

  1. Zuzanko, moc děkuji za knižní typy i mail! Prosím, jen klid! Užiij si víkend i divadlo, na tašku rozhodně nespěchám, má to být zábava a ne stres! Já háčkuji a do konce týdne hotová určitě nebudu...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko, já věděla, že se domluvíme:-) Ty knížky, které čtu v poslední době, se mi líbí a jsem ráda, že jsem na autory "narazila" při hledání názvů podle abecedy. Hezké dny. Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana