středa 14. května 2014

Výzva od Jane33 "ušijem Ti tašku"

Zrovna nedávno jsem si říkala, že už jsem dlouho nikde neviděla žádnou výměnu a bylo mi to trošku líto. Abych se pustila do její organizace sama, to si netroufám, a tak se mi rozzářila očička, když jsem na blogu Jane 33 četla její výzvu "ušijem ti tašku" . Sice jsem už nějakou ušila, ale jako dárek bych raději použila jinou techniku výroby, tak jsem Janině napsala komentář s návrhem na rozšíření podmínek účasti a o prodloužení termínu odeslání.


Líbí se mi i motto - pryč s igelitkami - nemám je ráda. V mojí kabelce je minimálně jedna skládací látková taška a mám i našité velké nákupní z pánských košil a starých šatů.... Pokud máte zájem o výměnu, klidně se přihlaste, moje taška bude z nového materiálu:-))) to slibuji, žádná recyklace nebude:-).

Moc se těším koho mi určí los a už vymýšlím různé varianty. Asi si je budu zapisovat a později je zrealizuji pro sebe nebo jako dárek.

Hezké dny. Zuzana

4 komentáře:

  1. Já bych ušitou tašku do výměny posílat nemohla, ale sama nosím v kabelce jen látkové tašky, už pěkně dlouho :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zuzi, ráda bych se zúčastnila taky,ale nevím jak to u takových výměn chodí. Napiš mi prosímtě na můj mail podrobnosti. Jak musí taška vypadat? Je to jedno? Díky za výzvu, budu šrotovat, protože moc času nezbývá.....:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem si to Zuzi dohledala, nemusíš mi nic psát. Já jsem fakt tydýt to je hrůza. Teď ještě jak vložit tu výzvu......Počkám na P., on si s tím poradí.
    Měj hezký den, i když je zima a počasí na draka, snad to bude příští týden lepší.....:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzko, z košile jsem ještě nešila, prima nápad, díky :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana