neděle 27. července 2014

Tusal 2014 - stav dne 27. 7. 2014

O předcházejícím novu jsem svoji tusalovou skleničku vysypala a tak jsem začínala s "nulou". Přiznávám, že na tvoření nebyl čas a ani nálada, a tak je dnešní stav skleničky stále skoro nulový:-)
 

Ze zbylého materiálu z výměny "ušijem ti tašku" se mi podařilo nařezat ještě jednu, ale ještě jsem ji neušila. Zkrátila jsem si kalhoty abych k nim nemusela nosit boty s vysokým podpatkem. Začala jsem zpracovávat růžovou vlnu ze syslírny, ale už jsem takové tři týdny na háček ani nesáhla. Občas něco zašiji v ruce a jeden večer jsem šila povlečení, ale nedokončila ho - zatím.


Nemám ráda teplo a před u nás panujícími vedry není kam utéct. Každý podvečer zalévám a zalévám......plevele u nás roste čím dál víc a mám pocit, že boj s ním prohrávám. Musím dodat, že jedinou mojí zbraní jsou ruce a motyčka a jiného bojového pomocníka používat nechci:-)
 
Volný čas jsem místo tvoření věnovala bádání a sestavování rodokmenu. Musím se přiznat, že to je zábava, ale čím dál se dostávám, je pátrání těžší a těžší. Napíšu však samostatný článek:-)
 
Hezké poslední dny července 2014. Zuzana
 

2 komentáře:

  1. Ale i ta troška se počítá:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi tepla jsou opravdu úmorná. Ale zase ta energie ze sluníčka je lepší než kdyby celé léto pršelo. I když kdyby bylo tak kolem 26 stupňů, tak bych se nezlobila. A jinak s tebou souhlasím. Zahrádku nemám proto, abych si jí stříkala nějakými chemickými sajrajty. To jí budu mít raději trochu zaplevelenou, protože boj s plevelem také stále prohrávám. :-) Držím palečky ať se Ti vrátí brzy chuť do tvoření. Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana