pátek 1. srpna 2014

MATHISOVÁ Ayana

se narodila ve Filadelfii a vyrůstala jako dítě s bujnou fantazií. Žije a píše v Brooklynu.

Dvanáct kmenů Hattiiných
Vše začíná v roce 1923 odchodem Hattiie z Georgie do Filadelfie. Postupně se seznamujeme s Hattiinými dětmi, které procházejí důležitými kroky svého života. Posledním příběhem je vyprávění o Hattiině vnučce.  

 Moc pěkná knížka a jsem ráda, že jsem měla možnost si ji přečístJ

6 komentářů:

  1. sem si budu chodit vybírat knížky ke čtení, krásný přehled, stručné popisy, ale rozuzlení skryté...
    autorka blogu musela mít čtenářský deník vždycky za jedna ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čtenářský deník jsem psala jiným způsobem:-) Na blogu si píšu přehled, co už jsem četla, a stručný popis knížky /název mi někdy časem nic neříká/. Sama nemám ráda, když mi někdo prozradí děj, zápletku a konec příběhu, tak to nechci dělat ostatním:-) Hodně zajímavých knížek jsem četla díky Velké čtecí výzvě:-) a také hledám inspiraci na netu nebo přijímám rady od knihovnic:-) ahoj a hezký víkend. Zuzana

      Vymazat
  2. Zuzanko čtení mi moc chybí,tahle knížka ,podle tvého popisu, by se mi jistě také líbila. až se jednou vrátím, Tvůj blog jistě využiji k tomu, abych v knihovně v LN našla to nej... Mávám za vodu Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko, díky:-) a také mávám a mávám. Zuzana

      Vymazat
  3. Zuzanko, tak tu jsem nečetla :-) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zdeni, skutečně se mi líbila, píše ji Afroameričanka a je to o jejich životě v minulém století...doporučuji:-), ale asi bude v knihovně zamluvená dlouho dopředu, také jsem na ni čekala. ahoj Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana