sobota 31. ledna 2015

Moje čtení v roce 2015 - shrnutí za leden

V lednu jsem stačila přečíst 12 knížek, z toho jednu v angličtině. Tomuto číslu hodně napomohlo moje nachlazení a tři dny dovolené na boj s nemocí. I o víkendech jsem víc polehávala s knížkou a nabírala síly. Přiznávám, že mi stále ještě není tak úplně dobře a že se snažím zbavit kašle pomocí bylinek.
Měla jsem z knihovny půjčenou knížku, do které jsem se nemohla začíst a vůbec mne nebavila. Když už se blížil termín pro její vrácení, odnesla jsem ji nedočtenou. Stává se to málokdy, ale už jsem to několikrát udělala. Příběh se odehrával v budoucnosti a řešil problémy mladých - usoudila jsem, že o nic nepřijdu.
Už mám půjčené další knížky od autora Ranhojiče,  knihovnice mi říkala, že jsou trochu jiné a tak se docela těším. Musím si udělat pořadník podle termínu vracení a tak budou chvíli čekat.
Hezký poslední lednový den roku 2015. Zuzana

6 komentářů:

  1. Zuzko, teda to je pěkná kupička knížek během měsíce. Je fakt, že při marodění se knížek přečte hodně, je klid a čas...Já jsem dnes také dočetla knížku, do které jsem se nemohla nejdřív zabrat, ale pak se to zlomilo a chytla jsem se. Ála

    OdpovědětVymazat
  2. 12 knizek? To je k neuvereni chodis spat? :-) ja mam za leden 1 a jsem za ni rada Wilbur Smith kdyz lovi lev :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No páni Zuzko, kdy to stíháš? Já stíhám číst jen v čekárně u doktora a na pracáku:-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzko, smekám. "Přečetla" jsem jednu knihu - audio. Analfabetka, která uměla počítat. Četla si ji? Začátek pro mě nezajímavý, ale pak to přišlo a já nevěřila vlastním uším:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi dobrá :-) Já mám za leden snad jen dvě knížky, ale včera jsem dočetla Mankella Než příjde mráz, jsem zvědavá jestli seženu v knihovně další....

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzko,
    tolik knih? Existuje recept na nafukovací den? Obdivuji takové čtenáře. Já přečtu maximálně 2 knihy za měsíc, i když bych si přála přečíst knih více, čas nade mnou vždycky vyhraje.
    Přeji pevné zdravíčko... Lidka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana