pondělí 23. února 2015

Hra o korálky U Jandulky

mne hned zaujala - korále a korálky mám moc ráda. Neváhala jsem a napsala k příspěvku svůj komentář. Jandulka nakonec na přání svojí dcerky Elišky obdarovala tři výherkyně krásnými háčkovanými korálky - a já jsem jednou z nich:-)


Jenom si říkám, jak mohlo Janičku napadnout, že nepoužívám sprchové gely, ale obyčejné mýdlo.....a to darované je krásně voňavé:-)

Nechala jsem se překvapit a jediné moje přání bylo, že ráda nosím delší korálky - Janička se trefila i barevně do mého letního šatníku....


Milá Janičko, ještě jednou moc děkuji za krásné korálky a voňavoučké mýdlo, udělaly jste mi s dcerkou, která měla šťastnou ručku, velkou radost.

A pokud chcete vidět, jaké korálky uháčkovala Janička pro další výherkyně, můžete nakouknout sem.

2 komentáře:

  1. Zuzanko, moc děkuji za Tvoje milá slova a jsem opravdu ráda, že jsi spokojená, to byl účel a moc mě to mě těší! A ať se Ti v létě dobře nosí!
    A dvojnásobnou radost mám, že jsem se trefila i s tím mýdlem - asi nějaká blogerská intuice nebo co :-)) Chtěla jsem vás potěšit ještě nějakým malým bonusovým dárečkem a protože ho sama ráda používám, byla to jasná volba :-)
    Zuzanko, měj se báječně a díky ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana