úterý 8. září 2015

"Poklad" - svatební dar

Byli jsme pozvání na svatbu a tak jsem přemýšlela, jakou formou darovat novomanželům peníze. Pomohli mi dobří lidé, půjčili starou dřevěnou truhlu, do ní nasypali jemný písek a já jenom přidala úplně nové dvacetikoruny.....
....jako základ na svatební cestu k moři - když už to byl "zbytek pokladu".

Truhlu mi později vyfotil strýček, předávali jsme ji venku na sluníčku a mince se tak krásně leskly.....
.....a jak ženich s nevěstou přemýšleli, co asi v té truhle je.....a jak opatrně ji otvírali....ale nic z ní nevyběhlo, nevyletělo, nevyskočilo......

....jenom druhý den museli novomanželé poctivě vybrat docela slušný počet mincí:-) zamíchaných v písku:-)

Tato poněkud netradiční forma daru měla úspěch a určitě si ji bude hodně lidí pamatovat:-)

A příště napíšu o svatební tombole, kterou jsme připravili jako další překvapení:-)
 

8 komentářů:

  1. Zuzanko Ty jsi nápaditá,gratuluji ke skvělému nápadu. Už jsem zase on-line. Jen stále ne úplně vybalená. Pořád něco hledám.Zítra ještě jedu go nemocnice a ve čtvrtek už snad vložím příspěvek. Mávám za vodu!Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, opravdu nápaditý dárek. Peníze v obálce se hodí, ale na váš dar si budou určitě pamatovat. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko, perfektní dárek - neokoukané, fakt super!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko, no to je vážně bezvadný nápad :))

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzanko, no to je vážně bezvadný nápad :))

    OdpovědětVymazat
  6. To je opravdu originální dárek, věřím, že udělala velikou radost!

    OdpovědětVymazat
  7. Když dáváme svatebním darem peníze, tak taky vždy s manželem přemýšlíme, jak je dát netradičně. Zatím největším úspěchem byly peníze v hlavolamu.
    Díky za dobrou inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to supr,to by mě nenapadlo.
    Bezva dar.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana