středa 21. října 2015

Podzimní výměna - dostala jsem

od Renátky přímo obrbalík:-)

.
Když jsem si připravila fotografii k vložení, tak jsem si všimla, že jsou čitelné obě adresy - tak jsem musela přijít na způsob jak je "začmárat" a docela se to povedlo (a zase jsem se naučila něco nového:-) ).

Na krabici mne zaujala nálepka - křehké - tak jsem byla napnutá ještě víc


a balíček opatrně rozbalovala. Na poště byli skvělí a dárek vůbec nepoškodili, však byl také velmi pečlivě zabalený a já využiji bublinkovou fólii, chtěla bych zkusit mokré plstění - tak je to milý bonus navíc:-)
 
Renátka mi složila a sestavila krásnou velkou misku.....
 
 
....je ze složených papírků, které se nějak do sebe zasouvají....
 
 
....touto technikou se dají sestavit různé tvary.....
 
 
.... hodně výrobků jsem viděla na stránkách Ženského klubu a říkala si, že bych to mohla někdy i zkusit. Teď mám doma krásný vzor:-) a skvělou výzvu:-)
 
Renátka vybrala perfektní barevnost - jenom si říkám, jak mohla vědět, že jsem si koncem září koupila žluté a oranžové svíčky, že si dám letos po dvou od každé barvy na adventní věnec:-)
 
V krabici bylo i voňavé překvapení....
 
.
... vůni hřebíčku či skořice mám ráda:-) a tak si už můžu pomalu připomínat blížící se Vánoce:-)
 
Renátko, ještě jednou Ti moc děkuji za krásné překvapení, udělala jsi mi velkou radost:-)
 
Velké díky patří i organizátorce letošní podzimní výměny:-)
 
Včera jsem měla problémy s rychlostí internetu, i dneska je hodně pomalý, ale přece jen se mi podařilo příspěvek napsat.
 
A až mi Ivetka napíše, že si převzala můj dárek, připravím příspěvek o tom, co jsem vymyslela a vyrobila. Fotografie už mám nachystané:-)       Zuzana

6 komentářů:

  1. Zuzko to je nádhera, zrovna zkouším origami lampy-stínítka a je to makačka ,přijít na to, jak vše pak složit ,aby to vypadalo ,jak má. A tahle mísa má tolik kousíčků, že musela Renátka nad ní strávit spoustu času. Tleskám jí a obdivuji každého, kdo na to má trpělivost! Mávám M.

    OdpovědětVymazat
  2. No jen zírám! Parádní výměna!
    Zuzanko, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Zuzko, tak to je paráda. Obdivuji Renču za její trpělivost a fantazii a už se těším na fotečky tvých výrobků. Měj se krásně. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy to koukám co všechno se dá už vytvořit :o) Krsné dárky jsi dostala.Měj se moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem děsně ráda, že máš radost :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana