úterý 17. listopadu 2015

Háčkované návleky na ruce

Hodně nosím krátké či tříčtvrteční rukávy a tak mi občas fouká do rukávu kabátu. Abych si udržela zápěstí v teple, měla jsem v plánu nějaké návleky, rukavice nosím nerada a na řízení si je neberu vůbec, jenom někdy ty bezprstové. O víkendu jsem na nějakém německém blogu jedny zajímavé viděla, tak jsem se nechala inspirovat.

V syslírně jsem měla jedno menší klubíčko čisté vlny - na denním světle je barva víc do šeda - a materiál mi krásně vyšel:-)


I když vzorek vypadá jako pletený, návleky jsou háčkované:-)
Začala jsem na 40 řetízkových ok, první řada jsou dlouhé sloupky a dále jsem háčkovala reliéfní sloupek píchaný ze předu ve všech dalších řadách do potřebné délky podle obvodu zápěstí. Háček č. 3.
Tohle je hodně roztažený návlek:-)
Okraj je u dlaně obháčkovaný dlouhými sloupky a jednoduchými vějířky s pikotkou - měla jsem obavu, že na bohatší obháčkování mi materiál nevystačí.
Druhý okraj je nechaný bez obháčkování - tak se mi líbí nejvíc.
Tak ještě přemýšlím, že bych mohla nějaké další uháčkovat jako dárek - Vánoce se blíží:-)

7 komentářů:

  1. Zuzanko, jsou moc hezké povedly se ti:))

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, jsou moc hezké povedly se ti:))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty se mi velmi líbí Zuzko, asi se budu "opičit" :-)).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou moc hezké a bude Ti pěkně teploučko!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné háčkování , na zimu jsi už připravená :-)) ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné. Už několikátý rok si říkám, že si taky uháčkuji a zatím jsem se k tomu nedostala. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana