neděle 31. ledna 2016

Moje čtení v roce 2016 - shrnutí leden

V lednu se mi podařilo přečíst sedm knížek, dvě z nich jsem si zapsala do seznamu Čtenářská výzva 2016, splnily podmínky - autorka psala pod pseudonymem a knížka přečtená během jednoho dne:-)

Četla jsem knížky z knihovny, mám jich doma ještě slušnou zásobu, většinou mi přibývají výpůjčky titulů z těch, které jsem si objednala před delším časem a nyní přišla řada na mne. Zpravidla to jsou další knížky od autora, jehož nějakou knížku jsem u četla a líbila se mi tak, že jsem si chtěla půjčit další.
Opět nezapočítávám odbornou literaturu, mám půjčené i knížky o paličkování:-) a dokonce jednu vydanou v roce 1912.

3 komentáře:

  1. Zuzko jsi dobrá. Vysvětli mi jak to děláš, že přečteš za měsíc sedm knih? Já s bídou přečetla dvě, sice měly přes 600 stran, ale byly jen dvě. Díky za zajímavé tituly. Některé určitě přečtu. Rija

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Rijo, když už mám knížku vracet, tak nastane čtecí "maratón":-) - Ale čtu ráda, většinou před spaním, u knížek si odpočinu a přijdu na jiné myšlenky. Televizi skoro nesleduji a pokud ano, tak s nějakou ruční prací:-) Někdy knížku nosím s sebou a v případě, že na někoho chvíli čekám, přečtu pár stránek. A asi čtu i rychle - za ty roky jsem získala praxi:-) a musím se přiznat, že nechodím po návštěvách, nakupování není moje hobby.....ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. No klobouk dolů. Já stihnu přečíst akorát zprávy na internetu, Elince pohádku a zadání úkolu z práce. :-D
    Ale jinak čtu moc ráda a mám nachystané dvě knihy. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana