středa 6. ledna 2016

YARN ALONG 2016 - 1. týden

Čtu knížku půjčenou z knihovny (jak také jinak). Letos už jsem jednu knížku dočetla a druhou přečetla - tak tahle je tedy třetí:-)


Pletu nákrčník ze zbytků příze od vánočních dárků:-) - tohle je část upletená v pondělí večer při sledování detektivky:-)

.....a také mám nového pomocníka:-)


....kocourek pomáhá opravdu důkladně a občas se rozcházíme v názoru....


Je to kotě, které k nám přivezla dcera začátkem srpna. Kocour Max se nám totiž v polovině července ztratil a už jsme ho nenašli. A hledala a sháněla jsem ho dlouho a důkladně. Tak opět vychováváme kotě....a je s ním spousta legrace. S Bakem jsou v pohodě a už jsem je viděla krmit se společně z jedné misky:-). Dnes nám tu celý den chumelilo a tak si oba hráli ve sněhu, byla jsem však v práci a tak je mohl sledovat jenom manžel:-)

8 komentářů:

  1. Zuzko máš krásného kocourka. Mám dotaz. Jak to děláš, že už máš přečtené dvě knihy? Původně jsem si myslela, že nechodíš do práce. Omyl. Začala jsem číst knihu, ale denně nejsem schopná přečíst víc jak dvacet stránek. Přeji hodně přečtených knih. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Rijo, celý týden vstávám brzo ráno a budím se tak i o víkendech a všichni ostatní doma spí. Vezmu si tedy knížku a čekám, až bude víc hodin a bude vstávat zbytek rodiny. V létě se dá jít ven, ale teď je ještě tma a tak je to jediná možnost jak být potichu a něco dělat. Čtu i večer před spaním. Televizi moc nesleduji, jenom si vybírám zajímavé věci. Začala jsem poslouchat audioknihy a u nich pletu nebo háčkuji....a čtu ráda a asi i rychle:-) a když to je napínavá detektivka... Některé dny toho také moc nepřečtu, před lety jsem dokázala číst třeba i přes půlnoc - to už se mi podaří málokdy. ahoj Zuzana

      Vymazat
  2. to je dobrý nápad, ta pravidelnost. akorát já bych tam pár týdnů měla furt to samé....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...s tím i počítám - není každý den posvícení:-) a pokud se pustím do pletení či háčkování něčeho většího, budou si příspěvky velmi podobné:-)

      Vymazat
  3. Zuzanko, tak to jsi lepší :-) Já čtu letos teprve druhou knížku :-)No a kocourek ti moc pěkně pomáhá :-)) To já znám i naše Julča, letos už ji bude 7,se mi včera začala honit po přízi, popadla zbytek a do toho se zamotala Lassii :-)), to jsem z nich měla radost....Krásný den :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...s kocourkem si na sebe zatím zvykáme:-) a hlavně se ho snažím naučit určité věci a respektovat pravidla - když chce, učí se velmi rychle:-) ale také umí ignorovat - to Max nedělal....toho jsme si vzali z útulku a asi si pamatoval co všechno prožil a byl skvělý - stále mi vrtá hlavou, co se s ním stalo.....

      Vymazat
  4. Zuzko, nevím, jestli dokážu u vás také komentovat, máte to tu jinak, než na obyčejném blogu. Máte tu mnoho pěkných ručních prací, jste velmi šikovná. Knížky v poslední době nějak nečtu...ale plést bych měla. Snad se k tomu také rozhoupu. Kocourek je moc milý, zrzeček :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkuji za návštěvu blogu - navrhuji tykání:-) Jsem ráda, že se moje práce líbí:-) a mám v plánu postupně přidávat starší věci, problém mám s fotografováním - vlastně jsem začala "kamarádit" s fotoaparátem až kvůli blogu:-) Teď si sháním kurz paličkování a něco se mi rýsuje:-) - S kocourkem si zvykáme. Když jsem byla malá, měli jsme doma velkého zrzavého kocoura Matěje a pak mi syn jednou přivezl z útulku Maxe. Ten byl moc fajn a kotě si začíná zvykat:-) ahoj Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana