středa 13. dubna 2016

YARN ALONG 2016 - 15. týden

....svetr se prodloužil o několik řad, možná ho do léta dopletu:-) a do podzimu to bude určitě:-)


....zjistila jsem, že mám rozečtené tři knížky, jedna je povídková a tak to zase tolik nevadí.....a není to první a ani poslední případ:-)


...zkouším připojování dvou pásků pomocí pláténka, zpracovávám zbytky materiálu na paličkách. Vyhovuje mi rozdílná barevnost, lépe se ve spleti paliček orientuji:-) a krajku lépe vidím na podvinku.


Na horním proužku jsem zkoušela různé způsoby vkládání odlišného materiálu..... na spodním je další technika paličkování od lektorky - opět zpracovávám zbytky:-)


Levé dvoubarevné srdíčko jste již viděli ještě na herduli, pravé jsem upaličkovala o víkendu jenom z jedné barvy:-) Podvinky mám z knížky Paličkování od Lenky Malátové, která vyšla v edici tradiční řemesla. Původně jsem si ji půjčila v knihovně, ale pak mi to nedalo a chtěla jsem ji mít doma, nakonec se mi ji podařilo sehnat v knihkupectví na internetu. 

Ráda bych udělala i další druhy srdíček z uvedené publikace. ...a vlastně nejen je.....:-)

Aktualizovala jsem příspěvek YARN ALONG 2016 z minulého týdne.

2 komentáře:

  1. Jé má oblíbená autorka :-)) Svetr určitě dopleteš :-))No a paličkování, to je nádhera, jsi jednička :-)) Tak hlavně, že už ti jde internet (taky nám dva dny nešel)! Hezký večer :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Srdíčka jsou moc pěkná, paličkování obdivuji, ale jen z povzdálí :o)), nikdy jsem to ani nezkusila.
    Ála

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana