středa 27. dubna 2016

YARN ALONG 2016 - 17. týden

...na pletení moc času nezbylo a nebyla ani chuť, opět bojuji s nachlazením a kašlem:-(


.....po knížce o dětské šikaně a o pokusu o sebeupálení jsem začala číst knížku autora oceněného Nobelovou cenou za literaturu......

Občas zkusím nějaké paličkování podle knížky - tentokrát to byla třípárová hvězdičková půdice:-) a v týdnu jsem zvládla i cuchaninu:-) - tu jsem však nevyfotografovala.

Přidat popisek
Ze zbytků příze na paličkách trénuji vkládaný řetízek - postup v knížce mi nebyl moc jasný a tak jsem se poradila se strýčkem "googlem" :-) a jsem velmi zvědavá, jak bude vypadat lícová strana:-)


Každý den ráno tu máme teploty pod nulou - měla jsem ve skleníku připravené begonie na dvůr do kameninového koryta, manžel říkal, že mi je spálil mrazík, tak uvidíme, jak to zvládnou kvetoucí stromy:-(

2 komentáře:

  1. Zuzanko, přeji ti ať se chorob zbavíš :-) No a paličkování nádherné, jsi fakt dobrá :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana