středa 20. července 2016

YARN ALONG 2016 - 29. týden

...zase mi týden utekl nějak moc rychle:-)



Čtu poslední knížku do Čtenářské výzvy 2016, budu mít splněno všech dvacet bodů:-)

Na ruční práce mi moc času nezbývá a vlastně se s kotětem ani nic dělat nedá, už mi překousal i Viskocel:-( a tak budu muset vlákno navázat.


Kocourek dobře roste, každý den umí něco nového a je hrozně hravý, zvědavý, rychlý, neposedný.....a možná, že má od dneška jméno - něco jsem vymyslela a tak uvidíme jak návrh přijme zbytek rodiny:-)

To, že mi obě fotografie barevně ladí, nebyl záměr, ale pouhá náhoda:-)

A dohledaní předci v počtu 2 691 osoba mi tvoří  722 rodiny:-)

2 komentáře:

  1. Zuzko ty jsi báječná, 722 rodiny a počet osob mi vyrazilo dech! A kocourek je nádherně zbarvený, prostě B.oží! Ty víš! Mávám do dálky M.

    OdpovědětVymazat
  2. Kocourek je vážně nádherný :-))A ladí ti to pěkně :-) No ty teda jedeš, to je předků....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana