čtvrtek 29. září 2016

YARN ALONG 2016 - 39. týden

Včerejší sváteční den jsme si užívali na výletě a na návštěvě příbuzných:-), teprve večer v posteli jsem si uvědomila, že byla středa a že jsem nepřidala příspěvek. Vylézat se mi už nechtělo, tak svoji zapomnětlivost napravuji dnes.


Detektivní příběh začínám číst a doufám, že se mi bude líbit:-). Háčkuji už z druhého klubíčka, nějaký kousek už hotový mám:-) a ještě jedno klubíčko čeká:-)

Podařilo se mi vyfotografovat kotě, manžel si ho bere do dílny a tam mu zabralo židli:-) Příště zkusím zachytit i Mikeše a Baka:-) Tyto dvě fotografie jsou použitelné, protože jsem ho vzbudila, na dalších už jsou rozmazané šmouhy:-) 



Dnes jsem Bonieho zvážila, má už 2 775 gramů.

V genealogickém programu mám aktuálně zaznamenáno 4 177 osob v 1 380 rodinách.

A v pondělí začínáme paličkovat - snad mi o víkendu zbude chvilka na "oprášení" znalostí, paliček a herdule:-)

3 komentáře:

  1. ty bláho, ty jsi neuvěřitelně výkonná. tolik přečteného, pleteného a ještě rodokmen! těch lidí už teda je. gratuluju

    OdpovědětVymazat
  2. Koucourek je pěkný macíček. Má se u Vás moc dobře, to je vidět. Gratuluji Zuzanko k Tvému pátrání, jsi vážně dobrá. Těším se na příspěvek o paličkování, jistě už se moc těšíš na další lekce. Mávám za vodu a pohlazení Boniemu! M.

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko, taky jsem chtěla psát, jaký je ten váš Bonii kus kocoura :-)) Ta naše to je stále takový prcek, i když už je taky o kus větší :-)) I já se moc těším na příspěvky z paličkování a až nám ukážeš co háčkuješ :-) A rodokmen, to už ani nemluvím ....jsi jednička :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana