středa 8. února 2017

YARN ALONG 2017 - 6. týden

...čas od minulé středy přímo prolétl kolem. Nebylo mi znovu dobře, čtyři dny jsem proto ležela a spala a spala či pila bylinkové čaje na kašel, léčila bolavé ucho.........snad mi to všechno pomohlo:-)


Tato knížka patří k těm, které začínají otázkou, proto jsem si ji v knihovně objednala, ke splnění bodu Čtenářské výzvy 2017, Jenom času na čtení teď mám znovu minimum, tj. chvíli před spaním:-)

Jak jsem v jednom ze včerejších příspěvků psala, háčkuji k návlekům kapucovou šálu, snad to stihnu abych ji mohla nosit ještě tuto zimu. 

Dnes navečer se mi úplně náhodou podařilo splnit jeden z mých cílů v hledání předků:-) mám z toho velkou radost a těším se na další bádání. Víc napíšu později, až údaje prověřím s odstupem nějakého času:-)
Aktuálně mám 5 712 osob ve 2003 rodinách:-)

Kocourek trucuje, zvykl si, že jsem byla doma. Teď mi dává zřetelně najevo, že mu vadí, když ráno za tmy odjedu a za tmy se vrátím....

V pondělí jsem byla na paličkování, příští týden kurz není. Chci vyzkoušet vláčku, mám na to dva týdny:-) tak snad to vyjde.

1 komentář:

  1. Zuzanko, na tvoji další kapucošálu se těším :-) A taky na další pokroky v paličkování :-) A předci, to teda klobouk dolů, jsi jednička :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana